שלום, אורח
קטגוריות
מאמר זה יסקור מספר טיפים על מה שצריכ לעשות כצעדים ראשו× ים על מ× ת להפעיל ולב× ות עסק מצליח של קייטרי× ג לאירועים.
קבל מידע על הע× ף.
בדוק את השוק ואת מתחרייכ, מה × פוץ ואהוב בקרב הלקוחות. למשל באירועים וכ× סים, איזה מאכלים האורחים והסועדים צורכים ועל איזה הם מעדיפים לוותר. שקול את השוק ואת הע× ף והצב לעצמכ ולפי מה שברשותכ כמה אתה מוכן או יכול להשקיע, הן כספית והן מבחי× ת הזמן. האם העסק יהווה עסק עו× תי, או מתחדש?.
ומהו תחום הסביבה בה תספק שירות קייטרי× ג לאירועים?.
סקור את כישורייכ.
זה יעזור הרבה, אם אתה יכול לבשל טוב, או שיש לכ ידע על מזון וכן בעל יכולת מעולה להכין מאפים ומתוקים יעזרו לכ למשוכ לקוחות פוט× ציאלים המחפשים שירותי קייטרי× ג.
אם לא, אז לפחות תדאג לשותף ש× יתן לסמוכ עליו ובעל ידע ו× יסיון בבישול ואפייה, עדיף שף או שף קו× דיטור אם אתה רוצה להתמחות גם במאפים מתוקים, עוגות, קי× וחים ומוצרים חלביים לאירועים.
מצא ספקים, עדיף ש× יתן לסמוכ עליהם ובתור התחלה זולים.
לאחר מכן, שקול את כישוריכ לא רק בתור הבעלים ומ× הל העסק אלא גם כמתכ× ן מעצב ומפיק של אירועים. קייטרי× ג לא מגיע רק לחוש הטעם והריח אלא הוא דבר מוחשי וויזואלי שתורם רבות לחזות האירוע והצלחתו. הפקת אירועים היא חלק בלתי × פרד משירות קייטרי× ג לאירועים. זה חשוב שיש לכ כישורי ארגון יוצאי דופן ואתה יודע איכ לתכ× ן סדרה של צעדים שיובילו חתו× ה, בר מצווה או כל אירוע אחר לשיאים חדשים.
עשה שיקולים כספיים ותקציביים.
קייטרי× ג זה עסק שדורש ציוד, השקעה וחומרי גלם טריים וזמי× ים. אתה יכול לבחור להתחיל בקטן עם הציוד הביתי שברשותכ ולרכוש ציוד שאין לכ ושאתה יכול להרשות לעצמכ כלכלית בתור התחלה. בתחילת הדרכ יש להקטין צריכה ראשו× ית, אבל עם הזמן קייטרי× ג זה עסק שדורש ציוד איכותי ויקר וגם עובדים מיומ× ים ובעלי × יסיון עם יחסי א× וש גבוהים.
שקול את השוק.
בעסק זה × יתן למקד את תחום השירות שלכ למשהו ספציפי ומצומצם או לפ× ות לשוק רחב יותר המקיף את כל סוגי האירועים, מסיבות וכ× סים. למשל × יתן למקד את שירות הקייטרי× ג רק לכ× סים, או לשוק פתוח יותר של חתו× ות, בר מצווה, ימי הולדת, השקות, קוקטיילים ובעצם לכל סוג אירוע שיש ביקוש לקייטרי× ג. קיים בר משקאות ובר קפה עם תוספת מאפים קט× ים ומתוקים ומאפים מלוחים.
להציע ללקוחות מספר חבילות ולהגמיש את עצמכ לצורכי הלקוח.
להיות מוכן פיזית או רגשית.
גם אם העסק הוא מבחי× תכ משרה מלאה או משרה חלקית ומצומצמת, זה בכל זאת עסק, ועסק דורש המון זמן והשקעה כדי שהעסק יצמח וישגשג. קייטרי× ג במיוחד זה עסק שדורש תמיד הפעלה מחדש והמון עבודה וזה לעולם לא יחדל, אין רגע קט בו × יתן לשבת ול× וח, תמיד יהיה דורש לו.
אם אתה לא רגיל לעבוד ול× הל תחת לחץ, למד ו× סה להתרגל לככ בהקדם, הלקוחות תמיד י× שפו בעורפכ ויבדקו אותכ בזכוכית מגדלת.
בהצלחת הטיפים ה× "ל והשמת דגש על כל אחד ואחד מהם, אתה עשוי לצפות לצמיחה בריאה והצלחה בעסק החדש.
בהצלחה !!!
התחבר לשליחת תגובה
לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה