קייטרינ ג לאירועים - צעדים ראשונ ים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קייטרינ ג לאירועים - צעדים ראשונ ים

פורסם בתאריך 04/26/2009 ע"י שי ברקו בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1432 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: , אירועים, בית קפה בתל אביב, בתי קפה בתל אביב, קונ דיטוריה, קייטרינ ג, קייטרינ ג לאירועים, חתונ ה, בר מצווה, חתונ ות, ימי הולדת, עוגות, עוגיות, מאפים, מאפי בוקר, מאפים מלוחים, עוגות שמרים, עוגות מוס, איכות, טריות, טרייה, קפה, כריכים

מאמר זה יסקור מספר טיפים על מה שצריכ לעשות כצעדים ראשו× ים על מ× ת להפעיל ולב× ות עסק מצליח של קייטרי× ג לאירועים.


קבל מידע על הע× ף.
בדוק את השוק ואת מתחרייכ, מה × פוץ ואהוב בקרב הלקוחות. למשל באירועים וכ× סים, איזה מאכלים האורחים והסועדים צורכים ועל איזה הם מעדיפים לוותר. שקול את השוק ואת הע× ף והצב לעצמכ ולפי מה שברשותכ כמה אתה מוכן או יכול להשקיע, הן כספית והן מבחי× ת הזמן. האם העסק יהווה עסק עו× תי, או מתחדש?.
ומהו תחום הסביבה בה תספק שירות קייטרי× ג לאירועים?.

 

סקור את כישורייכ.
זה יעזור הרבה, אם אתה יכול לבשל טוב, או שיש לכ ידע על מזון וכן בעל יכולת מעולה להכין מאפים ומתוקים יעזרו לכ למשוכ לקוחות פוט× ציאלים המחפשים שירותי קייטרי× ג.
אם לא, אז לפחות תדאג לשותף ש× יתן לסמוכ עליו ובעל ידע ו× יסיון בבישול ואפייה, עדיף שף או שף קו× דיטור אם אתה רוצה להתמחות גם במאפים מתוקים, עוגות, קי× וחים ומוצרים חלביים לאירועים.
מצא ספקים, עדיף ש× יתן לסמוכ עליהם ובתור התחלה זולים.
לאחר מכן, שקול את כישוריכ לא רק בתור הבעלים ומ× הל העסק אלא גם כמתכ× ן מעצב ומפיק של אירועים. קייטרי× ג לא מגיע רק לחוש הטעם והריח אלא הוא דבר מוחשי וויזואלי שתורם רבות לחזות האירוע והצלחתו. הפקת אירועים היא חלק בלתי × פרד משירות קייטרי× ג לאירועים. זה חשוב שיש לכ כישורי ארגון יוצאי דופן ואתה יודע איכ לתכ× ן סדרה של צעדים שיובילו חתו× ה, בר מצווה או כל אירוע אחר לשיאים חדשים.

עשה שיקולים כספיים ותקציביים.
קייטרי× ג זה עסק שדורש ציוד, השקעה וחומרי גלם טריים וזמי× ים. אתה יכול לבחור להתחיל בקטן עם הציוד הביתי שברשותכ ולרכוש ציוד שאין לכ ושאתה יכול להרשות לעצמכ כלכלית בתור התחלה. בתחילת הדרכ יש להקטין צריכה ראשו× ית, אבל עם הזמן קייטרי× ג זה עסק שדורש ציוד איכותי ויקר וגם עובדים מיומ× ים ובעלי × יסיון עם יחסי א× וש גבוהים.

שקול את השוק.
בעסק זה × יתן למקד את תחום השירות שלכ למשהו ספציפי ומצומצם או לפ× ות לשוק רחב יותר המקיף את כל סוגי האירועים, מסיבות וכ× סים. למשל × יתן למקד את שירות הקייטרי× ג רק לכ× סים, או לשוק פתוח יותר של חתו× ות, בר מצווה, ימי הולדת, השקות, קוקטיילים ובעצם לכל סוג אירוע שיש ביקוש לקייטרי× ג. קיים בר משקאות ובר קפה עם תוספת מאפים קט× ים ומתוקים ומאפים מלוחים.
להציע ללקוחות מספר חבילות ולהגמיש את עצמכ לצורכי הלקוח.
להיות מוכן פיזית או רגשית.
גם אם העסק הוא מבחי× תכ משרה מלאה או משרה חלקית ומצומצמת, זה בכל זאת עסק, ועסק דורש המון זמן והשקעה כדי שהעסק יצמח וישגשג. קייטרי× ג במיוחד זה עסק שדורש תמיד הפעלה מחדש והמון עבודה וזה לעולם לא יחדל, אין רגע קט בו × יתן לשבת ול× וח, תמיד יהיה דורש לו.
אם אתה לא רגיל לעבוד ול× הל תחת לחץ, למד ו× סה להתרגל לככ בהקדם, הלקוחות תמיד י× שפו בעורפכ ויבדקו אותכ בזכוכית מגדלת.
בהצלחת הטיפים ה× "ל והשמת דגש על כל אחד ואחד מהם, אתה עשוי לצפות לצמיחה בריאה והצלחה בעסק החדש.

בהצלחה !!!

אודות שי ברקו

שי ברקו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר